Kızlar 1 hafta oldu kendi tuvalete yapmak.ostedi başladik çiş kaka yapti ilk iki gün sonra hep çişini yaptı ama kakayı 3 gündür yapmiyor iki kez mutfakta oturup kakayi buraya yapıcam diyerek oturdu bende kakayi tuvalete yapmasi gerektigini söyledim götürdüm çiş yaptim kaka yok dedi kalkti tutuyor hergün kaka yapan biri bu durum ne zaman düzelie