myboy Yüzümde aldırmak istediğim benler var. Cildiye doktoru zararlı değil alınabilir dedi. Özel hastanede yüksek bir meblağ istediler. Pendik araşt hastanesinden randevu aldım fakat işlemi yaparlar mı sizce.
aslananne27 myboy eşim aldırdı bu sene Türkiye de devlet hastanesinde topu topuna 10,15 dk sürdü lazerle 😅 aldırdı eve geldi aynı günde 😅
[silindi] myboy annem aldırdı devlet hastanesinde ama büyükse izi kaliyo ozon yağı filan kullanırsanız geciyi
Senem1234 myboy dudağımın kenarında beni çok rahatsız eden bi ben vardı onu aldırdım 2 sene once. Ben estetik doktoruna aldırdım. İz kalacağını zamanla azalacağını ama yinede kalacağını söyledi ve kaldıda ama beni hiç rahatsız etmiyor.
momysskaan myboy Ben aldırdım devlet hastanesinde plastik cerrah aldı çok memnun kaldım yok denecek kadar da iz kaldı
Aysimaninannesii myboy kartal lütfi kırdar hastanesinde 2 tane ben aldirdim kolumdaydı yapıyorlar merak etmeyin bir zararı yok