aslananne27 kesinlikle katılıyorum yaşına 10 gün var 10 eylülden beri diş sancılarından iyice emziği atmaya başladı damakları acıyor sanırım bir de oyun haline getirdi ben veriyorum o gülüp atıyo onsuz da uyumayı bilmiyo diye bıraktırayım dedim 3 günü geride bıraktık maalesef hiçbir gelişme yok uyku düzeni iyice bozuldu çok zor geçiyor uykuya 1saat garanti uğraştırıyor önceden emziği verip odasından cıkardım kendi kendine uyurdu şimdi sürekli sakinleştirilmeyi bekliyo sallamak da istemiyorum ona da alışmasın ne zaman düzeliyor tahminen yaaa böyle iç açıcı şeyler duymaya ihtiyacım var😂 dün artık sinir oldum iyice al dedim istediğin kadar em ama 2 emip balkondan aşağı attı😂