bsradm yani ben ahesteyi çok seviyorum hava iyi olursa deniz kenarında masalar oluyor filan, merkez olmasına gerek yok derseniz cerkezkoy tarafında yalı restoran derim. Silivri kadar giderseniz kesinlikle muzeyyen. Mezeleri yemekleri muzeyyeni eşsiz kılıyor benim için için. Nice mutlu senelerinize 😇