Bebeğim 20 aylık bugüne kadar sayısız doktora gittik kontrollerine falan hep düzenli götürürüm bugün kontrolde doktor kalpte Üfürüm var çok şaşırdım şimdiye kadar nasıl söylenmedi inanamıyorum bu durumu daha önce yaşayan var mı önemli bir şey midir çok endişeliyim