Busraaamm öncelikle geçmiş olsun canım benimde oğlum 2,5 yaşında bizde de hep bi geniz akıntısı var geçmiyor her tekrarladığında öksürük ve balgam oluyor bu iksii yüzünden yatamiyor çocuk bizimde doktorumuz sürekli buhar verin diyor veriyorum fayda yok en son baktık olmuyor çünkü çocuk balgam ve öksürük ten bogulacak en son antibiyotik yazıyor yani bizde antibiyotik almadan geçmiyor malesef 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️hicccc vermek istemiyorum ama geçmiyor ki bunun başka tedavisi yok mu yaaa büyünce ameliyat ilk bi durum varsa yaparım çok zor çünkü sürekli geniz akıntısı bidè bizim doktor büyüdükçe geçer dedi 4,5 yaşlarında ama sizin çocuk 4 yaşında hala var 🤦🏻♀️