kızım 3 yaşına görecek aralıkta genel olarak yaramaz bi kız😅 annemle ablam bile diyo bu kız niye böyle şeylet yapıyo o derece😂 sıkıntıdan ne yapacağını bilmiyo sanırım. Mesela tuvalete alıştırıyorum şu an alaturka tuvalete yapıyo diğerlerini kabul etmiyo. Suyu dolduruyo boşaltıyo ellerini yere sürmek istiyo suyun üstünde şıp şıp zıplamak istiyo sırf suyla oynamak için tuvalete girmek istiyo çişim var deyip beni kandırıyo😂 dikkatini dağıtıp başka bi şey sunuyorum her zaman kabul etmiyo,bazen kızıyorum yine anlamıyo. Ben napıcam çıldırmak üzereyim yardım edin. Şu tuvalet işini bi düzene sokamadık