4.5 ay önce doğum yaptım hiç regl olmadım. Bugün peçeteye sarımsı bir parça geldi kanlı şekilde (küçük bir ay çekirdeği içi büyüklüğünde). Ardından da su gibi ıslak kanamam başladı koyu kırmızı. Hamilelik öncesi adetim böyle sıvı olmazdı biraz daha mukuslu bir kan olurdu bu gelen kan sıvı bayağı. 10 dakika sonra durdu. Fark etmeden hamile kalmış ve düşük yapmış olabilir miyim yoksa doğum sonrası adet bu şekilde mi oluyor?