İyi geceler anneler kızım 9 aylık normalde bu ay sadece rutin kontrolü vardı aşısı yoktu ama dün sağlık ocağından arayıp ciddi salgın olduğunu ve acilen kızamık aşısı yapılması gerektiği için çağırdılar varmı başka aranan yaptıran ben şehir dışına çıkacağım için havaalanı kalabalık ortam hiç risk almadan direk yaptırdım Allah korusun ciddi salgın hortlamış