Nursel_yamacbatin Bebegim 1 ay 1 günlük dün aşısını yaptırdık. Ondan sonra bir huysuzluk uyumama gibi durumlar olmaya başladı. 6 dan beri uyumuyor. Gunduz de hep uykudan 10 dakika arayla kalktı. Neden böyle oldu ki uyumuyor şuan hala
BerilinAnnesi61 Nursel_yamacbatin gayet dogal.bir surec icerisindesiniz canim normal bizlerde bile igne oldugumuz zaman bi afallama bunyenin tepki vermesi oluyor bu arada arkadas fitil ver demiste.bence vermeyin bosa ilac yüklemesi yapmayin bebeginize vucut aliskanlik kazanıyor