Oğlum 4,5 yaşında. Herseyin dogrusunu anlatıyoruz sakin sakin konusuyoruz yok anlamiyor. Sen konusma! Sen karisma! Tamam sus! Amma uzattiniz yaa! Siz de neymissiniz yaa! Evde kullanilmayan bu cumleleri kullaniyor. Esimle artik sabrimizin sonundayiz. Herseye inat ediyor. Onceden cok sakin bir cocuktu. Kardesten sonra elbette zorlandi ama 6 ay gecti artik duzenimiz oturdu derken buyuk oglan basladi. Cok saygisiz olunca da esim bir gun elimde kalacak diyor zor sakinlesiyor ama hakli artik kendimizi gectik her yerde ayni seyi yapiyor. Yasi geregi mi boyle gecer mi neler onerirsiniz? Buyukler tabiki bi dovun boyle olmaz korku yok dayak nedir bilmedigi icin boyle diyor artik sastik kaldik