Neden gelen kakayı yapmıyor böyle değildi en başında, korkuyorum diyor yapamıyorum diye ağlıyor sebebi ne olabilir bilen yazabilir mi bölgemde pedagog bulamadım ama desteğe ihtiyacı olduğunu düşünüyorum ben yetersiz kalıyorum, sebebini anlayabilsem keşke çaresiz durumdayım😔