Uyumayan bir anne var mı? 3 aylık Kızımda ateş ağlama hırıltı yok, dün doktora gittik asist şurup ve antibiyotik şurup verdi, ilaçları düzgün kullanıyorum, ama çok hızlı karından nefes alıyor? Başına gelmiş varsa Perşembe gecesi nolur cvplayın, acile götürmüyorum iyice üşür diye korkudan bide salgın var