Bnu90
Ben oto koltuğu meselesini 2 yaşında hala çözemedim.
Bebek arabısınıda 18 ay civarı bıraktık inanılmaz ağlıyordu artık oturduğu yerde ya da sırtında bıçak falan mı var diye düşündük o dereceydi 😂 şuan 2 yaşında tekrar binmek istiyor.
Mama sandalyesini hep çok sevdi hala oturur
Yani biz 8-9-10 aylar da çok rahattık çok uyumluydu, sonradan oldu bizde ataklar