1 ay sonra 2 yaşına basıcak kızım bu zamana kadar ögle uykumuzda bü problem yoktu ama bu son bir haftafır uyumamak için direniyor normal de gündüz uykusu saati gelince direkt yorgun olurdu iki gündürde uyumadı gündüz uykusunu kesmek için cok erken değil mi ama 1 buçuk saat boyunca yatırmaya calıştım olmuyor istemiyor benim gibi bu durumu yaşayan varmı?