Bebeğim 45 günlük çok aşırı gazlı bir bebek comformil kullanmama rağmen gazdan kıvranıyor. Artık 2gündür çıkardığı gazdanda çok korkuyor ve geleni geri yutuyor bağırsak gazını da çıkarmamak için ağlama krizlerine giriyor. Sormak istediğim bu harvey's i mamanın içine karıştırıp veren varmı? 3tür mama sonrası 5damla veriyorum kusuyor yedikleride geri çıkıyor. Birde ağından su geliyor ama kusma değil baya su sizce nedir yaşayan varmı? Tecrübelere çok ihtiyacım var?