MbkA Merhaba . Meme bırakma sürecindeyim 1. Günü tamamladık ama mastit oluyorum galiba 🥲 Göğüslerim taş gibi oldu parça parça kitleler var biraz sağdım, duş sıcak su uygulaması yaptım yine doldu . Mastit olmamam için ne yapmam gerekiyor ?
zweifachmama MbkA okadar zor atlattım ki bu dönemi kızımdan yana değil kendi sağlıgımdan dolayı çok kötü olmuştum göğüslerim çok şişmişti o yüzden çareyi kızım gece uyurken farkında değilken emzirdim anca öyle baş ettim sağmak da zor
jap MbkA bi göğsümde tıkanma olmuştu benim onu komple boşalttım sağarak. Diğerini az bişey sağdım tam boşaltmadım. Sonra kesildi kendi. Tıkandığı için tam boşaltman lazım onu. Boşalttıktan sonra sağma bidaha
jap MbkA keseli 3yılı geçiyo tam olarak hatırlamıyorum ama tıkanma olayını 4 5 gün sonra yaşamıştım. Hadi 1hafta olsun en fazla sağmayı bıraktığım. Çok net hatırlamıyorum günleri. Tek mememi gece uyku sersemi emzirmişim hatta o tıkanmadı diğeri tıkandı😂
MbkA jap ben de pes edecek gibi oluyorum ama direniyorum 😅Uyusun diye memeyi bırakıyoruz yine aynı sabahlıyoruz düzelecek mi 🥹
jap MbkA düzeliyor merak etme çabuk adapte oluyolar. Gece uyanmadan emzir farketmez ozaman. Hem göğsün de açılır. Ben ikinciyi keserken öyle yapmayı düşünüyorum
MbkA jap Benimki direkt uyanıyor ya uykusu çok hafif . Rahatlayacak şekilde sağıyorum ilk güne göre daha iyi