ZeydsMom Tecrübeli annişler bu diş mi ya? 2 bucuk aydan salyasini kasinmasini gectim hicbisey yoktuu. 9 ay olmak uzere. Altta hicbirsey yok. Üsttende böyle. Sürekli salya kasima kafa sicakligi disinda bi de kulaklarini cekistiriyor.
egemoms1303 ZeydsMom bizimde ilk alttan 2 diş geldi şuan 8 aylık üst dişleri gelmeye başladı ama yeri sanki sizinkinin biraz altinda gibi. Bebekten bebege farki var mıdır bilmiyorum 🥰
Cylnmiray ZeydsMom canım bence değil. Yeri belirginlesmeye başladığı için böyle beyaz gözüküyor. Bende öyle sandım ama değilmiş .sonuçta o üst diş daha büyük ve alta bakış daha zorlu çıkıyor oyüzden yeri belirginlesiyor ama daha çıkmaz gibi geliyor bana .belki alt çıkacaktır bide ona bakalım bence 😃
MoonCrystal ZeydsMom valla şişlik vs olmadan da aniden patlayan varmış hani o açıdan ne gelir diyebiliyorum ne gelmez 😄 bu arada canim dudak bağı var gibi zaten biliyorsundur da
BENOYLEUYGUNGORDUMM ZeydsMom dişe benziyo hayatım. Bazı çocuklar alttan bazen üstten çıkartabilir. Hatta bazı bebekler benşm kardeşim gibi dişli de doğabilir. Yakında patlar dişleri
ZeydsMom egemoms1303 allah allah bu neyin beyazligi o zaman hic boyle biseyi yoktuki. Benim oglan tavsan mi olmaya karar vermis napmiski
ZeydsMom Cylnmiray altta hicbisey yokki 😄 surekli ust dislerini kasiyor ve cani cok aciyor goruyorum niye boyle ya yavrumm benimm
ZeydsMom 3kedili2bebekli Cylnmiray Oglum izin vermese de bi umit cekdiyim alt damagi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😩😩😩 Altta bisey yok ya kasimiyor bile
ZeydsMom MoonCrystal dudaka gelince yok normalmis ben de oyle sandim ama herkesde varmis kalin ince meselesi var o da doktor dis ciktiktan sonra bile biliriz dedi. Usenmeyp bide google da arastirdim resmini yok yani cogunluk oyleyms 🤣