Eflininannesiii oo evet bu sinir uçlarımla oynuyordu benim ilk 3 gün yapıyordu koşuyordu annee tuvaletiimmmm diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ tutmayı öğrenir kasları daha da gelişecek zamanla şu an kaç aylık bilmiyorum da biraz zaman isteyen bir süreç biliyorsunuz buyum abdesti öğrenmişse yakın zamanda çişi de öğrenir bence. Ama her yaptığında anlatın ona bir dahaki sefere yapmadan söylemen lazım aayy bak böyle elbiselerin kirleniyor görüyor musun diyordum, bir de ilk günlerde altına yaptıkça o ıslaklık sanırım tahriş etti onu biraz hep gösterip acıyor diyordu bak diyordum altına yapınca biraz canın acımaya başladı ama yapmazsan böyle olmaz diyordum ne kadar doğru yanlış bilmiyorum da… Bizde büyük abdest daha zor oldu onu da biraz ödülle teşvik ettim onu da deneyebilirsiniz