Bir kaç gündür sol göğsüm çok sert duşta masaj yapıyorum yumuşuyor sonra yine aynı. Geçen hafta mastit olmuştum antibiyotik kullandım geçer gibi oldu sağ geçti sol hala sert. Elime yumru gibi şeyler geliyor. Sık sık emzirip göğsümü boşaltmaya çalışıyorum hala aynı. Süt sağma pompası aldım belki sütü boşaltırsam düzelir diye. Dünden beri sağıyorum süt kanalları mı tıkalı nedir çok az süt geliyor. Normalde çok şükür sütü fazla olan biriyim. Sağ göğsümü sağıyorum şakır şakır süt akıyor sol göğsümü doğru düzgün sağamıyorum. Nasıl düzelir bu durum bilenler yardım lütfen