Benim kızım da 7. Ayından beri 2 uyku yapıyor. Sabah 6:30 uyanış, 3 saat sonra ilk uyku. 3.5 saat sonra 2. Uyku. 19:30-20:00 de gece uykusu. İki uykusunu da genelde 1.5 saat yapıyor. Eğer uyuyorsa en geç 16:00 da uyandırmış oluyorum. Gece de 12 de rüya öğünü yapmazsam sık uyanıyor, rüya öğünü yaparsam deliksiz uyuyor. Uyanıklık süresi kısa olduğu zaman gece sık uyanırlarmış, uyanıklık sürelerini 15 dk olacak şekilde yavaş yavaş uzatmanızı tavsiye ederim