Melisa07 Arkadaşlar sab simplex kullanıyorum pazartesiden beri daha önce kaka sorunu yokken Damlaya başladım başlayalı kaka yapamıyor bebeğim artık dün fitil koydum da öyle çıkardı kakasını. Bu Damla'yı kullanıp kaka sorunu yaşayan var mı?
Mdeniz Melisa07 canım aynnnı sorunu yaşadık 3 gün kaka yapmadı bıraktık bıraktıgımızın gecesi doldurdu altını ben şuanda metsil kullanıyorum çok fayda gördüm kakadada problem olmadı tawsiye derim ❤️