Feyekum Nkocak benim folik asitim özel devletinii almamıştım onun içinde cikmisti omega 3 ilk üç ay erken diye iicmedim 4. Ayda başladım kimisi de son 3 ayin da iç dio
Nkocak Feyekum valla oğlumda doktorum folik asit verip doğuma kadar kullandırmıştı bu ikinci gebeliğim bunda başka bir doktora gidiyorum oda folik asit vermedi omega 3 ten daha verim alıp artısının daha çok olduğunu söyledi