Merhaba. Kızım 12 aylık 7400 kilosu. Çok üzülüyorum. Günde 3 ana 2 ara öğün yer sabah ve gece de anne sütü. Arada öğle uykusu için de anne sütü. İyi yiyormuş diyeceksiniz ama zorlaya zorlaya yediriyorum ve artık zorlamaktan tükendim. Bebeğim de artık kaşık gördüğü zaman kaçıyor. Birkaç yerde karadut özünün iştah açtığını duymuştum. Nasıl ne şekilde veriyoruz? Aç mı tok mu? Sabah mı akşam mı? Bana yardım edin 😫🙏🙏💓