dertlikaval Merhaba Oğlumun geçen hafta cumadan beri kusma ishal ve ateş şikayetimiz vardı daha yeni yeni düzelmeye başladı ateş de kalmadı ama dün akşam fark etmiştim gündüz gözüyle şimdi fark ettim bunlar nedir şuan hiç bir problemimiz kalmadı steşlenmiyorda bunlar neden olmuş olabilir?
jap dertlikaval antibiyotik kullandıysa alerji yapmış olabilir. Bazen de ateş sonrası döküntü oluyo böyle
Gizmokzilla dertlikaval ateşten sonra döküntü olabiliyor ciddi bir şey olduğunu sanmam. Sıcaklardan isilik de olmuş olabilir belki
mmelekalp Ateşten sonra kalmış olabilir. Benim oğlum da ateslendiginde böyle oluyor sonra geçiyor yavaş yavaş. Yine de hekime danışın isterseniz nolur nolmaz
dertlikaval jap doktor antibiyotik verdi ama ben 2 gün kullandım bıraktım çünkü ishalini arttırdı ama onu da kullanalı 3 günü geçti yeni çıkması normal mi acaba
jap dertlikaval yok içerken çıkardı. Probiyotik kullanın antibiyotikle beraber. Antibiyotik bitince de 1hafta falan devam edin probiyotiğe