Myagmurr biz geçen hafta 38.5 ateşle çocuk doktoruna gittik doktor antibiyotik Azitro verdi bide calpol verdi dolven yazayım dedi ben çocuğuma dolven kullanmıyorum yabancı ülkede yasaklanmış ilacı ben neden kullanayım neyse eve geldik antibiyotik içirdim şırınga yardımı ile bebeğim kustu ateş arttı hemen geri gittik doktora doktora çünkü ne eme biliyor ne. Ek gıda yiyebiliyordu açlıktan ağlıyordu resmen doktor tahlil yapalım hemde serum takalım dedi sonra vucudundakileri gösterdim başta ateşten zannettik çünkü çok azdı doktor da ateşten olabilir dedi neyse tahlil yaptı crp 19 çıktı enfeksiyon doktor serum verelim antibiyotik dedi ateş zaten parol verdik şurup onunla düşürüldü bebeğim elini kan alcas diye iki kere deldiler zaten bende serum istemedm,evde antibiyotik icircem dedim neyse evrak imzaladık yatış tedavisi Red için ertesi gün kabarcık gördüm yine Bi. İki tane daha çıkmış hemen tekrar yine doktora gittik doktor antibiyotik verme el. Ayak ağız dedi bunun tadavisi yok ateş olunca calpol ver hastalık geçince yine gel görüşelim dedi. Tabi bebeğim arada emiyor aç huzursuz bende hapyy momda bakıyorum el ayak postlarına biri yazmış badem kuruyemisi ez içine az şeker koy ez yine Un haline getir bebeğin ağzına sür gece eşim yaptı bende ağzına sürdüm bebeğimin sabah uyandı oğlum çok mutlu emiyor boğaz geçmiş kahvaltı yaptı biz şaşırdık gerçekten işe yaradı deneyin derim