Oğlum 19aylık ama kahvaltı ya alışmadı bi türlü herşeyi denedim severek yemiyor hiç birini mamayı 5ay önce bıraktı emmiyor da gece geç yatıyor uyumuyor saat 11de kalkıyor uykudan saat 14,00 kadar yemiyor ancak bi kaç tane üzüm tanesi yer iştah açıcı şurup yazdı doktor sonuç değişmedi bu sorunu yaşayıp çözebilen varsa öneri lütfen