Darkness66 birebir anlattıklarını yaşadım. Kreşe de gidiyor, gerçekten dediğiniz gibi kresten sonra sürekli ağlama tepki inat yapıyordu. Hatta bı ara gece kalkıp iki saat ağladığı oluyordu. Zamanla duzeldi 4 ay geçti kreşe başlayalı.. daha yeni rayına oturdu diyebilirim. Kresteki pskolog her dediğini ağlayarak yaptırmış bırakın ağlasın kendine zarar vermediği sürece ağlayabilir. Ağlıyor diye istediğini yapmayın o esnada konuşun açıklayın kenara çekilin demişti. Gerçekten sabrettik biliyorum çok zor sabretmek bir an önce yeterki ağlamasın diye istediğini yapmak istiyor insan ama bu sefer bir ara gerçekten oğlumun kölesi gibi olmuştum aman ağlamasın aman susmayacak diye kendimi mahvetmistim. Zamanla duzelicek siz istikrarlı olun