Azra00
Tek çocuk ama mahallede 8 çocukla büyüyen biri olarak yorum yapiyim öyleyse :)
Arkadaşlarım olmasaydı muhtemelen çok sıkılırdım.Güzel geçti çocukluğum.
Ama şimdi de zaten çocuklarımızı sosyalleştiriyoruz , çevre ediniyoruz
Kreşe erken başlıyorlar ve arkadaş ediniyorlar.
Şu an 14 aylık kızım var ve ben de 32 yaşındayım.
Ailemin tek çocuk fikrinde kalması benim şu an rahat yaşamama sebeptir hem maddi hem mental olarak.O yüzden şükür diyorum🙈Ve eksiklik hissetmiyorum.
Eşimin bir kız kardeşi var 25 yaşında evlendi ve İzmir’de yaşıyor senede 1,2 kez görebiliyolar birbirlerini.
Yeni bir bebek demek , benim en az 3 sene daha çalışamamam , daha fazla yorulmam ve şu an sahip olduğum bebeğimle daha az ilgilenmem demek.Uzun bir süre akşamları dışarı çıkamamam demek.
İmkanların ikiye bölünmesi demek , aynı an da hem yüzmeye hem tekvandoya gidebilecekken , sadece birine gönderebilmem demek
İkisine birden iyi bir gelecek sunamam ikisini de iyi bir okula veremem ortalama bir okula verebilirim belki
Tam yurtdışına çıkma hayallerim varken ve kızım da bunu erken yaşta tecrübe edicekken bir süre daha erteler yeni bir bebiş😊
Keşke imkanlar el verse bıcır bıcır gezseler evin içinde ama benim düşüncem bu yönde🩵
Net kararınız olduğu için böyle söylüyorum, düşünseydiniz böyle hevesinizi kırmak istemem