semakaya2525 arzuy1711 yürüyeç varsa öyle deneyim bide emzikle ben bu iki yöntemi kullanıyorum 7 ay 18 günlğk
Bernaca Bizde de aynı sadece meyve yiyor oda eline verince yoksa maksimum 3 kaşık tadına bakıp bırakıyor oda bebek maması kaşığıyla bnm sütüm de yetmiyor sanırım napcam bilmiyorum