16 aylık oğlum sürekli tokat atıyor durduk yere eşyaları birdenbire kafamıza fırlatıyo. Yapma hayır deyince gülüp kaçıyor elide çok ağır. Geçen gün eşim uyurken kafasına cam biberonu fırsattı eşim resmen oturdu ağladı. Saçımı çekiyor küpemi çekiştiriyor. Emzirirken suratıma yapıştırıp duruyor. Ciddi bir şekilde hayır yapma diyorum gülüyor. Asla vazgeçmiyor huyundan. Evimizdede asla şiddet yok eşimle arada bir tartışmalarımız olur ama bana el kaldırmaz. Hep aklımda soru işareti var acaba nereden öğrendi bu vurmayı. Başına gelen varmı? Nasıl çözüm yolu bulabilirim??!?!?!