Kızlar kardeşime sözüm var cağ kebabı yedirmeye götürcektim bir yardımı dokunmuştu bana diye. Eşimde gelecek tabi üç kişiyiz çok tutar 2 bini gözden çıkar dedi o kadar tutar mı yakın zamanda yiyen var mı çağı kaç para. Bir de izmitteyiz burada fiyatlar nasıl aceba ona göre param olsun gideyim bari🫣