Hanabii Askitom diye kayıtlı ikimizde birbirimize öyle sesleniyoruz bi de belki inanmazsınız gülersiniz ama bülük /bülüko diyede hitap ediyoruz ama kimse yokken🤣🤣🤣
jap MoonBaby telefonda ikimizde ismimizle kayıtlıyız. Mesajda beb deriz, günlük hayatta bebeğim, kanki derim. O da bana ayşo, bilader falan der😂
esrahrz MoonBaby sevdigim diye kayitli ben askm esim canim agzma geleni derim gun icerisinde.kalabalikta esim derim.kendide genelde esim gülüm der
birprensesanesi MoonBaby AşkımM❤️Kayıtlı aşkım diyede hitap ederim oda bana güzelgözlüm diye hitap eder🙂
fisnereceli Ham çökeleğim diyorum keyifliysek 😄😄 eğer aramız bozuksa götelek diyorum 😄😄😄 hahsksgsgsgs telefonda gönlüm diye kayıtlı