nisakb Doğum olalı 3 ay 10 gün oluyor dün regl oldum ama doğum öncesi çok sancılı olurdum şu anda sancı hissetmiyorum 🥲 doğumdan sonra adet sancısı genelde hissedilmiyor mu yaşayan var mı
Fasi nisakb bende aynı şeyi yaşadım doğumdan önce çok agrım olurdu artık sadece ılk gün oluyor biraz agrılarım geçti şükür😁
nisakb cerkezkizi59 evet emziriyorum ama herkesin döngüsü farklı sanırım 1 sene olmayan bile varmış ben aniden oldum öyle