es6 Kızlar 5 agustosta doğum yaptım 40ım bugün mü cıkıyor takvimden hesaplayınca farklı googleden hesaplayınca farklı anlayamadım bilen aydınlatabilir mi
sokaklahmacunuu es6 yarin bende ayni teredutu yasamistim carsambami persembemi diye persembeydi sizinde yarin 😊😊😊
sude222 es6 ben de 5 Ağustos doğum yaptım takvimden sayınca bugün 40 gün oluyo çünkü ağustos ayı 31 gündü