babybaby2406 doğal bir şey değil miydi o bende kullanmıştım. Hamileyken kullanılıyorsa emzirme döneminde çok sorun olacağını düşünmüyorum. Ama benden sana tavsiye kantaron yağı daha iyi ben bio oilden sonra sadece kantaron kullandım biraz kalçamda çok az da yanlarımda oldu sadece 30 kg aldım annemde çok fazla var mesela ama bende yok