Deletedmom_1111 Kalbim22 var tam da karşında ben :) Okulum ilk günü acillik olurmuşum, 1hafta rapor verirmiş doktorlar tepe takla okulu bitirdim 😂😂
Nurci Kalbim22 evet maalesef 5 yaşında oğlum perşembe gece 39 derece oldu ateşi dün doktora gittik kanda enfeksiyon çıktı iğneye başladı
DuruAselEmr Kalbim22 Ben varım 3. Gün hasta oldum grip ,halsizlik ,burun tıkanıklığı sanirim çocuklardan bulaştı okul oncesi öğretmeniyim 😐
Kalbim22 DuruAselEmr çok geçmiş olsun size de. Hastayken gönderiyorlar mı ya aslında istirahat edilse daha iyi olur salgına dönüşüyor bu şekilde