hulivedefne Bebeğimiz 22 günlük sahil kenarına dolaşmaya gitmek istiyorum ama eşim daha erken olduğunu söylüyor böyle gezmeler için sizce de erken mi?
Tunaveannesi16 hulivedefne bebeğim 1 haftalıkken dışarı çıkmaya başlamıştık. Öncesinde de hastaneye annemlere falan gitmiştik. Kendini iyi hissediyorsan çıkabilirsin
nesrinuras hulivedefne Ben 4 günlükken çıkmıştım oğlumla o zamanlar çıkmak daha kolaymış diyorum şimdi 😄
flanoz Biz 2 defa çıktık.. çıkmadan iyiyce beslensim yoksa dışarda ağlıo zırlıo.. Pusette uyudu geçen gün hatta eve bi geldim acayip terlemiş .
esrahrz Cık bence biz çıktk hastaneye gittik,kaynımalra gittk.karnı tok olur uyursa sorun olmuyo.tabi bebekten bebege hatta gunden gune degisiyor.
biimiyomyardimet hulivedefne değil çıkın dolaşın tam havası ☺️ mis gibi gelir ona da dinlenir dışarıda 🥹