cikolataliekmek ben Haşimato hastasıyım. Haftaiçi 0,25 ve haftasonlari 0,50 lik takviye alıyorum.
Bundan 5 ay kadar önce enfeksiyon kapmistik kızımla, o atlattı bende geçmedi hafif ilaçlar almıştım, antibiyotik almadım sinüzit de var eşim doktor olduğu halde kullandırmak istemedi 1 ay geçmedi enfeksiyon baş ağrısıda çektim sinüzit olduğu için haftalarca. O süreçte ayakta zor durur oldum, saç dökülmesi çok arttı birde. Yeter çektiğim diyerek sağlıkocagina gittim antibiyotik yazdırdim bi de kan tahlili verdim bu kadar güçten düşmem normal değil diyerek.
Tsh değerim 8.5 çıktı tahlili görünce eşim belki enfeksiyon kaynaklıdır sonra kontrole gidelim normele dönebilir dedi. Ben 1 ay beklemek istemedim, birkaç gün sonra endokrine gittik tsh 9.5 üstünde çıktı boğaz ultrasonunda nodül var dediler T3, t4 normaldi ama başka birkaç değerim anormal çıktı. Kesin tanı için tekrar tahlile gettik ve sonuç Haşimato.
Ben kendimi biliyorum eşimi beklesem iyice kötülesecektı değerlerim. Şu an tsh normal aralıkta ilaç alıyorum. Ama geçici Haşimato olmasını ümit ediyorum 🤲🏻