linosko1 hamilelikti lohusalıktı derken adamı bıktırdım sanırım.sürekli ilgi istyorum.bana kıymet verdhgini gormek istiyorum.biz evleneli 3 yıl oldu hicmi basbasa kalmaz insan basbasa kalmadik.hic birlikte vakit gecirmedik.1 aylik gelinken esim asker oldu.gelince cocuk oldu.zaten kaynanamla yasiyorum.hic basbasa olup romantik bi anımız olmadı.normal birileriymisim gibi davrandi heo bana.istedigimi alir eder ama duygusal acidan hic eşiymisim gibi davranmadı.galiba birazda ailesiyle birlikte oldugumuzdan😔ilk zamanlardan beri bu sorunu yasiyorum kendimle kavga ediyorum