Valla devlet aşılarını yaptırıyoruz da özel aşılar rotaymış menenjitmiş durumumuz yetmedi yaptıramadık. Ne olacak şimdi durumu yetmeyenin çocuğu ölsün mü ? Allah korusun hepsini ama çok büyük ayrımlar var. İnsan evladı söz konusu olunca her şeyin en iyisini yaptırmak, almak vs istiyor ama olmayınca olmuyor.