Beyzaaktas 14 aylık oğlum 3 gündür öksürüyordu burnu akıyordu. Eczaneden bitkisel öksürük şurubu aldım ve burnunu da serum fizyolojıkle sürekli tenızledım çok şükür bugün iyiyiz