asyaninannesi34 Kızlar gebelik düşünüyordum adetim bir gün geçti gebelik testi verdim kandan 87.8 çıktı hamilemiyim. Birde şuan geçeli 3. Gün hala adet yok yardımcı olur musunuz. Doktora gitmek için erken diye düşünüyorum.
yiyidom asyaninannesi34 beta hcg 5 üstü kesin hanile hayırlı olsun çok erken ama daha 10 gün beklemeni öneririm doktora gitmek için kese ancak o zaman a görüşebilir belki daha geç 🌸
salihahncrl Beta hcg mi 87 çıktı anlamadım ? Eğer öyleyse hamilesiniz hakkınız da hayırlısı olsun inşallah 🌸
asyaninannesi34 yiyidom teşekkür ederimmm 🥹 bende öyle düşündüğüm için henüz daha gitmedim inşallah sağlıkla benim kalır bebeğim