Baharmira benim de 3 aylık oğlum var. Bu ay ki kontrolde reflüsü olduğunu söyledi doktor. Belirtileri sordu kusma en başta geliyor zaten, ağzından baloncuk çıkarıyorsa, sürekli bişey çiğniyor gibi yapıyorsa ve uyurken nefes alıp vermesi farklıysa reflüsü vardır. Bize gavisconun toz ilacını verdi mamasına katıp kullanıyoruz 2 gündür. Baya etki etti durdu şimdilik kurması. İnşallah olmaz bir daha. Günde 3 4 kez kıyafet değiştirmekten bıkmıştım artık.