Deletedmom_120 Ya normal mi bu kızlar sesini tanıyor falan diyoruzda sabah bir başlıyor uyuma ve emme dışında hep bağırıyor boğazlarıda acımıyor yani böyle olan var mı ne yapıcam bilmiyorum
TulayGeriDon Deletedmom_120 4bucuk ayligiz. Bizde aynı. Hatta bağırıp bağırıp boğazını yırtıyor hırıl hırıl ötüyor
Nazlimu_ Deletedmom_120 çok normal dediğiniz gibi sesini keşfediyor. Şuan meraklı ve heyecanlı o yüzden sürekli çığlık atıyor 🥰
iki_prensesannesi Deletedmom_120 normal kendini tanimaya çalışıyor 😂 benimki 4 yaşında hâlâ çığlık atiyo 😂😂😂😂
Deletedmom_120 iki_prensesannesi ay banyo kapılarını kapatıyorum apartmandakilere ses gitmesin diye😂😂 normalde çok sessiz ve uysaldı ne olduysa 4. Ay atağından sonra oldu🥹