kubraF Evet her gece olduğu gibi babamız yattı bizde kaçta yatarız kim bilir ? 🙄😄 38 günlük olduk doğduğundan beri gece 1 den aşağı yatağa girmek nasip olmadı 🙄 ne zaman düzelirler uyumaya başlar bilmem 🤷🏻♀️ nöbetteki anneler selam olsun 😄🖐🏻🖐🏻
17062019 kubraF Aleykum selam🙆♀️ 7 aylik olduk halen uyku denen seye hasretim... 6 yasinda bir oglum daha var.suan atesli.odalar arasi mekik dokuyorum.biri sussa digeri uyanip agliyor.ikisi de beni yaninda istiyor.klonlama sansim olsa keske kendimi.babamiz kulakligi takmis sarki dinleyip oyle uyumakla mesgul😬
Buses kubraF 4aylık olduk ama gece 1.30 olmadan asla uyumuyoruz 🤦🏻♀️ tek avuntum sabah 8e kadar kesintisiz uyuyor olması. Babaya gelirsek sağolsun 12dedi mi uyur öğrendi asla uyku saatini şaşırmaz😅
17062019 kubraF sagol.bazen dusunuyorum keske tuplerimi baglatsaydim diyorum baska cocuk dusunmuyorum cunku.Allah saglik omur versin onlara. yasim 31 ama ruhum 81
esmaefe Ay ve hala saat başı uyaniyo bazen 2 saat falan uyuduğu oluyo şoka giriyorum. Gaz mı diş mi artık her neyse ya emip uyuyor yada kalkıp oturuyo şimdi müzik açtık susturmayınca
Yakar kubraF düzelmek mj🙄😯ayy şuan saat 2 ve ben bebeğimi uyutmaya çalışıyorum tam tersi büyüdükçe uyku düzeni değişiyor küçükken daha çok uyuyordu ya şuan 3 buçuk aylik
Gnnr Gece 4 buçukta diş nöbeti uyandırdı, akşam uykusuna 22:30 da geçtik 00:00'a kadar 3 defa uyandık sabahı sen düşün 😅. 6. Aya girmek üzere olan bir annenin feryadı 😬.
Dnzrgc kubraF benimkide 37 günlük 2de uykuya daldı gunduzde dogru düzgün uyutamiyoruz agliyor gazdan sürekli hani nerde kaldı günlük 16 saat uyku 🙄