ada99 Bende de olmuştu ama benim sezeryanım zordu sıvı kaybımı kontrol etmeden doğumu başlatmaya çalıştıkları için bebek hareket etmedi ona rağmen çok bastırdılar biri gidiyo biri geliyo baktılar olmuyo sonra 3 dakikada 3 tüp sıvı verdiler sonrasında 4 tane erkek aynı anda bastırınca ben ruhumu teslim ediyodum doktor şimdilik normal ama bir süre sonra geçmezse gel film çekelim kaburgaların zarar görmüş olabilir demişti çok şükür geçti 🙏