senel610_ 4 yaşında oğlum masaya iştahla oturuyor ama 1 2 kere aldıktan sonra yemiyor aç. Geziyor hiç bir meyveyi yemiyor sürekli süt içmek istiyor. Ne macunlar kullandık yok macun bitince yine aynı bu durumu yaşayan varmı
busraalanya senel610_ muhtemelen süte güveniyor . Zaten sık sık vermemek gerek inek sütünü . Bence hayatınızdan çıkarın yemesi düzelir