_zd993 https://imgyukle.com/i/CInsmx https://imgyukle.com/i/CIniIv Kızlar bebeğim de resimdeki gibi kabarcıklar çıktı isilik mi alerjik birşey mi anlayamadım doktora gitmeli miyim ondan da emin değilim neye benzediği hakkında Fikri olan bana yardımcı olabilir mi lütfen
Birerkekannesi_ _zd993 isilik, alerji daha kırmızı ve yoğun oluyor. Banyo yaptırıp kremlersiniz toparlar.