Arkadaşlar bebeğim sabaha kusarak uyandı 10 buçuk aylık 2 gündür dünden önce özellikle 4 kez kustu, kusmugunda emdigi süt geri geliyor aslında hava sıcak usutmus olacağını sanmam,
Onun dışında ateş yok huzursuzluk var biraz gun içinde ama aşırı diyemem böyle uykusu var gibi dusunuyordum ben belkide bulantısı oluyor anlayamıyorum, bu sabah fışkırır tarzda burnundan da gelerek kustu ağlayarak uyandı emzirdim tekrar ağladı ve yatakta kustu:/ ne yapmak gerek sizce neden olur ateş olmadığından şükür salgın değildir diyorum ama